Benvinguts al nostre món!

Holaaaaa! Som la Maria i la Laia de La Seu i aki teniu el nostre blog!

dimecres, de març 07, 2007

Esponja siiii o noooo?


EEEEEIIIIIII!!!!
mireu, que fa una estoneta hem anat a comprar, i tot donant un tomet pel Mercadona, hem visitat la zona d'higiène personal on hi havia, com ja us ho podeu pensar, tot un assortit d'esponges. La Laia ha dit que se'n comprava una per a renovar-la. La Maria ha comentat que no n'utilitzava i llavors ha sortit la conversa sobre les esponges, si la gent en feia servir.... Vosaltres sou d'esponja si o d'esponja no???

11 Comentaris:

Anonymous Anònim said...

Hola nenetes!!!!!!!
K tal ho porteu?
Ostràs bona pregunta això de l'esponja je je.
Jo sòc un ex usuari d'elles , les feia servir sempre fins que vaig anar a estudiar a fora.
En tenia una però gràcies a la gentilesa i ajuda del típic company de pis "guarro" , li vaig agafar mania i cada cop l'utilitzava menys , fins que vaig obtar per fotre-la a la basura.
I des de llavors que Nunca Mais je je!!
Ja ho veieu les coses que té la vida je je je!!!
Cuideu-vos molt!!!!
Ptnets!!
Romano des de La Pobla

3/08/2007 12:01 a. m.  
Anonymous Anònim said...

iepp xiquetes, primer comentari que fa el juanito,jjejej.
a la vostra pregunta nomes dire una cosa, un dels meus sobrenoms es juanito esponja, sincerament no se perque...
doncs aixo, seguiu aixi maques, ens veiem , aiosss!!!!!

3/09/2007 1:40 p. m.  
Blogger Armengoleta said...

iepa!!!! com va??
jo soc d'utilitzar,esponja d'akelles rodones k semblen d roba una cosa rara jejeje

ale xiketes cuideuse molt un petonas!

3/13/2007 2:47 p. m.  
Blogger Admin said...

Ei bones nenes!! jo utilitzo una esponja vegetal.. XDDD Mira sóc així de tiquismikis!!

Per cert, ja he vist que heu xerrat al blog del pispas.

Us afegeixo la vostra pàgina al link del blog.

Mole molt els vostres articles jaja

Petons a totes!

3/28/2007 6:23 p. m.  
Blogger dumpecita said...

Esponja!!! mmm si cuando tengo mucha roña acumulada del mes.

3/29/2007 11:34 p. m.  
Blogger Mireia said...

Doncs jo sí que en faig servir, a més d'aquelles que rasquen i fan mal, que son com d'espart. Mira... digueu-me gilipolles, massoca o el que sigui, però el fet es que m'agraden les que rasquen.
Per cert, aneu preparant una bona esponja per dissabte eh!jejeje

4/03/2007 12:11 a. m.  
Anonymous Anònim said...

uolaaaaaass!! sok la gemma!!. pos jo..., depen del dia, so tik a basket no, pero a casa normalent si. pero avans a basket anava amb una esponja taronja amb un patito al mig.. era molt maca.. jja.. pero les nenes sen enfotien de mi... i vaig decidir anar sense.. jajaj pero semrpe k puk la faig servir a casa....
bueno cuideu-vos multttiiixxim!!
adewww ptons

--_--**GeMmA**--_--

4/07/2007 9:53 p. m.  
Anonymous Anònim said...

munikes... ajja mmm... la vritat es k sens dublte sense esponja ! el pke.. donks nu xe suposo k no ma cridat la atenció pke desde petita u e fet am les mans i kom es prou komodo , prou eficaç donks me kedo am el sense esponja !! bna pregunta nuietes ;) iozz

4/08/2007 3:36 p. m.  
Anonymous Anònim said...

NeneeeeeS!
mmm pos jo km la eli i la maria snse sponja!
kuan era mes petita si k la feia servi po kuan ens vam kmensa a dutxar al poli dpres dls entrenamens em vai akostuma a no fer-la servi i mia...asi sigo!
LA KUESTIO DUTXARSE!

enga bnikes kuideuse moool i a seguir axi k akt blog ta ml bb artistes!

4/10/2007 8:22 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Nenessss!!!!
Crec k mai us havia escrit.. i és que nose ben be si axixò s'enviarà be o no.. però vaya, referent a la vostra pregunta jo sóc d'esponja no, i això k de petitat la feia servir ehh.. xo mira es veu ka la vida les coses canvien! jejeje!! Bueno maques aviam si s'acaben aviat els examens i tornen a venir les festes majors x liar-la totes juntes!! Un petonassss!!!!

5/05/2007 7:53 p. m.  
Anonymous Anònim said...

vec k això de anónimo va de veritat i no es veu ki sóc!! jajajajajajaja!!!! bueno així hi ha més intriga.. aviam si sabeu ki sóc.. jojojo!!!!

5/05/2007 7:55 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home