Benvinguts al nostre món!

Holaaaaa! Som la Maria i la Laia de La Seu i aki teniu el nostre blog!

dimecres, de juny 28, 2006

Nit de dimarts

Aquesta nit ha estat ben rarota. Hem quedat amb la Raquel a les 10 a la font de Les Monges. Ja feia estona que el cel estava força negre i marcava pluja, però nosaltres voliem anar a fer un gelat. Només sortir de casa, s'han apagat les faroles d'un tros de carrer...Això ja indicava que avui poca cosa bona fariem...jeje.Quan he arribat a Les Monges, he trucat a la Raquel i m'ha dit que encara no estava, que anés a buscar-la a casa seva. Hi he anat i ha començat a fer alguna gota, així que hem decidit anar a un lloc on no ens mulléssim.Hem anat al Nice, ens voliem sentar a la terrassa però com que no hi havia ningú hem pensat d'anar a la Mina, que allà sempre hi ha algú o altre.Hi hem arribat, estava ple de gent mirant Espanya-França, però encara hi havia una taula buida que de seguida hem ocupat.Hem demanat 2 clares i ens hem ficat a mirar el partit.De cop i volta, la Raquel s'ha espantat per una abella q voltava per sobre la nostra taula...fins i tot s'ha mig estirat al banc per "por"...De cop i volta un noi del costat li diu fent conya i senyalant al banc :"Vigila! Aquí n'hi ha una altra!" La Raquel ha fet un crit, la gent ha començat a riure i a aplaudir...jajajajajajajaja. Després d'això hem pensat que seria millor marxar, ja que en voltava més d'una d'abella...i si si, hem pagat i hem pirat.Eren les 10.40 i no teniem ganes d'anar cap a casa, però tmp sabiem que fer, pq queien 4 gotes i hem pensat que si es ficava a ploure més seria un xou, així que al final ens hem decidit per tornar cap a casona, total pq hi arribis i al cap de 5 pari de ploure.Però bé, demà serà un altre dia i a la nit...Gelat! jaja

3 Comentaris:

Anonymous Anònim said...

Hola,
Perdoneu per aquest comentari totalment fora de lloc, però sembleu joves i m'agradaria que m'ajudeu una mica.
Sóc de Barcelona i és possible que vagi a treballar a la Seu d'Urgell però no tinc ni idea de com està la vida allà. No se si es molt difícil d'aconseguir pis, si la vida és molt cara, que tal està la vida nocturna, i totes les coses que normalment pots necessitar.
Si no us sembla molt malament podríeu fer-me cinc cèntims. Gracies per endavant i perdoneu si us he pogut molestar.
El meu mail és neocitran1@hotmail.com i jo em dic David.

7/12/2006 9:45 p. m.  
Anonymous Anònim said...

ei noiesssssssssss!!!!!!!!
vaig una mica retrassada pero durant tot l'estiu no e pogut mirar-lo pero trankis k ara em posare al dia!!!!!!!!!
Aixo de liar-la d'aquesta manera es tipok de la grake, esta com una cabra, jejejejejejje!!!!!!!!

9/28/2006 6:12 p. m.  
Anonymous Anònim said...

ei noiesssssssssss!!!!!!!!
vaig una mica retrassada pero durant tot l'estiu no e pogut mirar-lo pero trankis k ara em posare al dia!!!!!!!!!
Aixo de liar-la d'aquesta manera es tipok de la grake, esta com una cabra, jejejejejejje!!!!!!!!

9/28/2006 6:12 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home