Benvinguts al nostre món!

Holaaaaa! Som la Maria i la Laia de La Seu i aki teniu el nostre blog!

divendres, de maig 26, 2006

Frases cèlebres

eiiiiiiiiii!!! ja trobaveu a faltar alguna notícia nostra veritat? Doncs bé, com que no tenim cap cosa nova per a explicar, creiem que és important que us quedi clar qui és el nivell dels professors que tenim a l'institut de La Seu, així que aquí teniu el recull que vam fer de les frases cèlebres mentre feiem 2n de BTX...

[S’ha de dir, que encara q sembli mentida per algunes frases, són totes reals i estan escrites tal com van sortir de la boca dakets estimats profes q tenim. xD ] (curs 03-04)


PROFES

Mingo

“ Es un xoc impresionante para mi cabeza”

“ Se muera de gana”

“ Es de un amarillo chocolate”

“ Yo a menudo soñaba con una ministra de educación de una manera espectacular, y había de cambiar las sábanas muy a menudo”

Irene

“ Surt com un bolet”

“ Au va! Si es com si us tiressau un pet!

“ Van salpicar “

“ De golpe y porrazo”

“ Van fer lo mismo por su lado”

“ E!e!e! todo el mundo en su sitio e!”

“ No sigues un cacique que te he visto!”

“ Que ningú se’n faci un enredo!”

“ Esto es otra história.... vamos!”

“ Algun dia s’acabarà la gallina de los huevos de oro”

“ perquè veiegueu....”

“on la gent es cagava al carrer”

“ Tenen moltes ganes de donar-li la llengua”

“ El paper aquell ja s’ha corregut o encara s’està corrent?”

Rosario

“ Saco x² como quien saca los ojos al pez”

“ discutir es el gran logro del ser humano”

“ Como si fuera un búfalo suelto en la pradera”

“ A esto le llamo yo oir campanas y no saber donde”

“Pico, pico, pico... y no me refiero a l’Alfred Rodríguez Picó!”

“ Yo debo ser la virgen María y estoy aquí esperando que me llegue la inspiración divina y me lo haga saber todo. Esperando que me caiga una lengua de fuego. Por eso tengo la ventana abierta xq entre una paloma mensajera”

“ Ha habido un accidente a los alrededores de la seu, si allá a la ronda de dalt”

“ Es una discontinuidad inevitable, xq ni con una cagadita de mosca pueden juntarse. Alumna, sabes lo que es una cagadita de mosca?” ( Agafa el boli, va cap la finestra i assenyala una cagada de mosca)

“ Habéis ido alguna vez a un bautizo? Que les hacen? Les ponen nombre no? La verdad no se xq, llevas 2 meses llamandole por ese nombre y encima cuando lo has bautizado todo el mundo le llama Xikiiiiiiiiii”

“Lástima que no seáis pequeños, pq vuestra madre os diria: “vete a dormir o te pongo un enunciado de matemáticas!” y vosotros: “no,no! Ya me duermo” ”

“ Vale más que te zozobren que no que te zofalten “

“Dispensa’m, no te sentit “

“ Rosario: Alumne cuanto da 0/1 ?
Alumne: 1
Rosario: 1 !! Tu salvarias toda el hambre del mundo! Si fueras a Africa salvarias a toda la pobre gente. Les dirias: “ mira teneis 0 kg de harina, los repartis entre todos y os da 1 kg para cada uno! “ Serías como un ser superior a Dios!! “


Nistal

“ m’he descuidat res? No, no m'he descuidat res”

“ Hi ha gent que està entre el 4 i el 5, però no passa res, no passa res.... passa això!”

“ Gispert, que com va?”- “ bé. “- oh!! Com que em mires amb aquesta cara...”

“ Venga Rosa segueix” ( Nistal a la Laia)

“ Gispert, aaaasandeix”

“ Parfactament”

“ Anafacta” (en efecte)

“ si, un cole d’aquests que són tot nenes.... sí un d’aquests unisex”

“ Fa 50 anys, i ja no parlo de 100...”

“ Ho heu apuntat tot? Ho dic pq he gastat saliva...”

“ Aneu acabant. És a dir, aneu acabant”

“ Es passaran la joventut fent la mili, molt malament.”

“ Tinc aquí un munt de propaganda que m’envien...el fòrum, i a mi que m’importa això?...”

“ Passem pantalla”

“ I això ho detecto molt evidentment “

“ Aquest edifici el van fer el 1980. Ho dic i ho sé pq hi vaig treballar de paleta”

“ Aquí a la Seu també es volia cremar la catedral. Cosa difícil pq és tota de pedra”

“ Ha fet un llibre gairebé tot oral”

“ Com us he dic...”

“ Tota aquella museu”

“ Tinc la orella que me ressone tot. M’he de treure algun tap o algo”

“ Tanca la llum, que aquí estem malgastant energia en quantitats industrials”

“ Nistal: Estudieu de cap a peus, i de peus a ....
Tots: caaaap!
Nistal: En serio...no estudieu plan papagaio. “

“ ...Ja sé que les notes de mates estan sota terra.”

“ No és qüestió de ser superdotat...és qüestió de llegir el diari. Osti tu... no es pot estar tota la vida mirant una pedra.”

“ Aprendre a acabar bé quan s’acaba és un valor”

“ L’examen el fem quan el fem...”

“ L’any 1957 va ser un any molt important per Espanya...i a més vaig néixer jo.”

Vicky

“ No em feu que us tiri fora!”

“ Que hi feu allà al darrera tant junts???? Sembleu estàtues”

Isabel

“ Mi ser tú, tú no ser mi”

Xus

“ Ara si que estic relaxada. He anat a dinar i m’he hagut de descordar els pantalons i tot... així que si veieu que em cauen per aquí no us estranyi...”


Alumnes

“ Prefereixo anar a munyir que anar a la cistella”

“ No te viene de hoy!”

“ Ensima que venim!”

“ Esperet”

“ EEEEEEEEE!! Joder que estic passant! La gent no té respecte!!”

“ Ia soque?” traducció: ja toque? (Laia)

“ vamos... eso es lo que yo pregunto!” (volia dir, “vamos eso es lo q yo creo...!)

“ té la cara.... així com.... un girasol”

“ no és mea culp”

“ que no veieu que ha d’anar de ventre!!”

“ al fred fa carrer” ( Maria)

“Funooooll”

“Nistal: Alumna que estàs fent economia? Alumna: no, estic fent economia”

“ Siempra? “

“Alumne: “ Profe li he deixat el meu llibre a un de l’altra classe i no me l’ha tornat.”
Nistal: “No fotis?? Ja ets prou ruc!”

“ Alumne: (cap al Nistal) Profe, és que em tens mania...
Nistal: si mira, et tinc tanta mania que em rasco.”

6 Comentaris:

Blogger Fubu said...

Molt bones les frases :)
Quin fart de riure m'he fet amb algunes jeje.
Salut nenes.

5/26/2006 6:17 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Nenesssss! molt bonessssss
jo nomes coneixia les dl nistal (lo d cap a peus , papagaio, i alguna altra...) pro d vritat k teniu uns profes tremendosss
jaja

un petooo reinesssss!

5/29/2006 8:11 p. m.  
Anonymous Anònim said...

nenes jo això d'escriure per aki no se com es fa, xo tinc una question??

Quines seran les cançons del verano

5/31/2006 9:16 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Bonissimmm jajaja ja ni recordava XD upa Nistal!

6/12/2006 11:13 a. m.  
Anonymous Anònim said...

wole!!!

mosses!! això ha si la ostia!! bonisimes les frases del Nistal!!! elevat sigui el senyor!! xDDDD

petons!

6/12/2006 9:26 p. m.  
Anonymous Anònim said...

hola NENES!!!!! soc la puri. Es la primera vegada que entro aqui , i e rigut molt, la veritat es que m'heu fet recordar els vells temps, molt bo, nenes!!jajaj

1/28/2008 4:35 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home