Benvinguts al nostre món!

Holaaaaa! Som la Maria i la Laia de La Seu i aki teniu el nostre blog!

dimarts, de juny 06, 2006

Conversa amb el noi del reciclatge


Avui a la tarda m'ha fet un truc la Laia i només despenjar-la m'ha dit: "Corre, agafa un paper i apunta! " Us explico: Fa uns dies quan vam arribar de comprar, amb la Laia, vam trobar un paper sobre el reciclatge que ens havien passat per sota la porta que deia que havien vingut però que no hi erem i que tornarien a passar. I es veu que avui cap allà les 19.20 han picat al timbre, la Laia ha mirat per la "mirilla" i ha vist un noi jovenet, força maco,moreno, amb perilla,vestit amb uns texans, una samarretota i bambes...és a dir, aparentment normal.Ha obert la porta i això ha estat la seva conversa (jajajajajaja)
N-Noi, L-Laia
N- Hola bona tarda!
L- Bones!
N- Com anem?
L- Bueno, bé bé.
N- Aviam, vinc de part de l'Ajuntament de Lleida
L- Que guai no?
N- Jeje. És el que hi ha. Bueno et porto el recipient on hauràs de tirar lo orgànic.
L- Això rai!
N- Però no és un pis d'estudiants això?
L- Jeje.Si, però a la nostra ciutat ja fa temps que ho fem i ja ho tenim vist.
N- Ostia! d'on sou?
L- De La Seu.
N- Ah! de La Seu?
L- Si si, de La Seu
N- Perfecte, doncs així no cal que t'expliqui com funciona, que ja em ratlla una mica sempre dir lo mateix, jeje.El temps que m'estalvio el podria utilitzar per entrar i fer una cerveseta.
L- Oh! Cap problema! Si en vols ja ho saps. Som noies preparades.
N- Ho noto...Si en tot sou igual...jejejeje
L- Bueno, ens anem defensant, jeje
N- Doncs re, aquí et deixo tot això. Dins el cubo hi ha bosses fetes de blat de moro que són més fàcils de reciclar i així ho desfant tot junt.Les podeu comprar al Plus a preu de cost i sinó a qualsevol altre súper, d'acord?
L- Doncs perfecte. Més cubells cap a la cuina.
N- Jeje. El que s'ha de fer ehh...
L- Jeje. Si tio si.
N- Bueno, segueixo treballant.
L- Molt rebé, no t'hi cansis, jeje.
N-És el que s'intenta, jeje.
L- Bueno que vagi bé!
N- Adéu i gràcies!
L- No hi ha de que.Adéu!
(Aquí hay tomate!!!!! jajajajaja)

5 Comentaris:

Blogger Fubu said...

Molt bo!! xD visca el reciclatge a la nostra ciutat :P aixi m'agrada que tambe o feu a fora.

6/09/2006 3:12 p. m.  
Anonymous Anònim said...

A mí m'ha vingut una noia :_( jo vull el noi.. xD

6/12/2006 11:03 a. m.  
Blogger Fubu said...

No es pot triar tot xD

6/13/2006 1:22 a. m.  
Blogger Mireia said...

Que no havia de passar a fer una birreta aquest noi???

2/05/2007 10:12 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Jo sempre estic investigant en línia per obtenir consells que em pugui beneficiar. Gràcies!

2/16/2013 12:40 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home